Kostvejledning

Jeg fik en grundig analyse af de svar jeg havde givet i spørgeskemaet og om den mad jeg havde opgivet jeg havde spist. Jeg oplevede at skifte vitaminpiller ud med Folkepillen ( Vitamun, Red.), at drikke basethe for at få styr på syre/basebalancen og at tage magnesium for at slippe af med kramper i lægge og fødder til svømning. Ellers har jeg lagt om til at spise frugt om morgenen/formiddagen. Droppe müsli og frugt på min skyr til middag, spise flere grøntsager og ikke blande proteiner og stivelsesholdige fødevarer. Jeg syntes, det var lidt overvældende i starten, men der er sneget sig flere og flere råd ind undervejs, og jeg føler det hjælper på min fordøjelse og mit almene velbefindende. Det er jo det vigtigste! Jeg kan varmt anbefale Lea Friedstrup som coach/konsulent til at komme til at leve sundere og få en bedre fordøjelse.
Bettina Retslov

Husk frisk grønt hver dag

Din fordøjelse er afhængig af enzymer fra maden. Din krop kan også producere enzymer til nedbrydning af føden, men du har brug for at få ca. 40% af enzymerne fra friske grøntsager. Her er nogle nemme måde at få friske grøntsager til alle måltider.

Det er vigtigt at få alle farver i grønt

Da de hver indeholder forskellige vigtige næringsstoffer. Så for at din krop er dækket ind har den brug for en regnbue af farver på din tallerken, måske ikke til alle måltider men henover nogle dage.

Kontakt mig

Hvis du vil undersøge om kostvejledning hos mig er noget for dig!

Kontakt:

Certificeret kostvejleder

Lea Friedstrup Lind

Mail: hej@mavehelse.dk

Ring mig op:

60 24 43 74

hverdage ml. 9-17